آخرین بروزرسانی سایت : 05 / اردیبهشت / 3 | 16:55

پرستاران همچنان به «تعرفه‌گذاری» معترضند

Visits: 15

جمعی از پرستاران استان‌های مختلف در تماس با ایلنا از ادامه اعتراض بر سر پرداختی‌های ناچیز قانون تعرفه گذاری خبر دادند.

پرستاران قزوینی که روز گذشته (یازده اردیبهشت) برای چندمین بار به استانداری قزوین مراجعه کرده‌اند؛ می‌گویند: وزارت بهداشت صدای ما را نمی‌شنود؛ اصلاح تعرفه‌گذاری الزامی‌ست ولی اهتمام چندانی در مقامات وزارت بهداشت برای این مهم نمی‌بینیم.

این پرستاران که از پرداختی‌های ناچیز فروردین برای تعرفه‌گذاری ناراضی هستند؛ می‌گویند: حدود نُه ماه از معوقات تعرفه‌گذاری بعد از حدود پانزده سال بی توجهی پرداخت شد اما پرستارانی هستند که برای هر ماه حدود پانصد تومان گرفته‌اند.

پرستاران شیراز نیز از مراجعات مکرر خود به استانداری با هدف اعتراض به تعرفه‌گذاری خبر می‌دهند می‌گویند: ما به سازمان نظام پرستاری نیز که سال گذشته به همراهی مقامات وزارت بهداشت اقدام به تدوین آیین‌نامه‌ی تعرفه‌گذاری کرد انتقاد جدی داریم؛ ما در انتظار اصلاح این آیین‌نامه با حضور نمایندگان واقعی جامعه‌ی پرستاری هستیم.

محمد شریفی مقدم (دبیرکل خانه پرستار) در این رابطه می‌گوید: اعتراض به حق پرستاران به بی‌عدالتی و اجرای ناعادلانه‌ی تعرفه‌گذاری‌ست؛ پرستاران به درستی خواستار این هستند که پول خدمات‌شان به جیب خودشان برود؛ اصلاح آیین‌نامه تعرفه‌گذاری با مشارکت نمایندگان پرستاران تنها راه حل است و امیدواریم وزارت بهداشت هرچه زودتر به این خواسته تمکین کند.

انتهای پیام

https://www.ilna.ir/fa/tiny/news-1353833

ویدئو خبری
رفتن به نوار ابزار